خط مشي مديريت كيفيت    تعداد بازديد : 780

خط ‌مشي و مديريت كيفيت


اداره كل نوسازي مدارس خوزستان نسبت به تامين منابع دولتی و غيردولتی و مشارکت‌های مردمی اقدام و برای حفظ و گسترش حمايت‌هاي ايشان تلاش می‌نمايد. بهبود دانش، مهارت، توانايی حرفه‌ای و مشارکت کارکنان برای تحقق اهداف و ارتقاء رضايت مخاطبين ضروری و مورد تاکيد است.

سازمان نظام مديريت كيفيت مبتني بر الزامات استاندارد ISO 9001:2000 را مستقر نموده و خود را ملزم به تحقق موارد زير مي‌‌داند:

     1- رعايت استانداردها، ضوابط و معيارهای ساخت فضاهاي آموزشي
     2- تکريم، ترغيب، حفظ، و حمايت از خيرين مدرسه ساز
     3- بکارگيری كاركنان متعهد، متخصص، مجرب و ارتقاء دانش فني ايشان از طريق اجرای برنامه‌های آموزشي
     4- ايجاد محيطي سالم، شفاف و مشارکت‌پذير در داخل سازمان و در ارتباط با مخاطبين آن
     5- تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع
     6- انجام اقدامات پيشگيرانه جهت جلوگيري از بروز مشكلات
     7- بهبود مداوم سيستم مديريت كيفيت و فرآيندهاي اصلي و محوري سازمان

مسئوليت راهبري و اثربخشی سيستم مديريت كيفيت به عهده مديريت اداره كل نوسازي مدارس خوزستان و كليه مسئولين در حوزه‌هاي فرآيندي مرتبط است. نماينده رياست در امور كيفيت مسئوليت نظارت مستمر بركاركرد صحيح سيستم كيفيت را برعهده دارد و پايبندي به اجراي صحيح آن، وظيفه تمامي کارکنان اداره كل نوسازي مدارس خوزستان مي‌باشد.

اداره كل نوسازي مدارس خوزستان ، در راستاي ماموريت خود متعهد است، ساخت و ساز و تجهيز فضاهاي آموزشي استان خوزستان را مطابق با استانداردها تضمين و به طور مداوم برای ارتقاء كيفيت محصولات و فرآيندهاي اجرائي، تحقيقاتي و نظارتي كوشش نمايد.